סימולטור טיסה חבוי בתוך Google Earth

רק לפני מספר ימים כתבתי על הגרסה החדשה של תוכנת המפות של גוגל Google Earth והתוספת החדשה והנחמדה Sky המאפשרת צפייה בכוכבים שמעלינו.

מסתבר שלצד כל החידושים חבוי לו בתוך התוכנה סימולטור טיסה מתקדם שאינו מוזכר באף פרסום אודות התוכנה ואינו מופיע בשום תפריט שלה.

googleearth_flight_simulator_2.png

סימולטור הטיסה מופעל אך ורק על ידי לחיצה על צירוף המקשים ctrl+alt+a והוא מכיל כרגע אפשרות לבחור בין טיסה במטוס סילון קרבי מדגם F16 הנמצא גם בשימוש חיל האוויר הישראלי, לבין טיסה במטוס קל בעל מנוע בוכנה מדגם Cirrus SR22.

googleearth_flight_simulator_1.png

כחובב סימולטורי טיסה מושבע אני חייב לציין שהסימולטור של גוגל נראה מבטיח מאוד וללא ספק נעשתה שם עבודה טובה מאוד בהתחשב בעובדה שזוהי גרסה ראשונית שהחברה אפילו לא הצהירה עליה.
שילוב של סימולטור טיסה בתוך תוכנת מפות הוא רעיון גאוני וצעד חכם ביותר מצידה של גוגל מכיוון שהדבר ימשוך ללא ספק תשומת לב נוספת אל הגרסה החדשה של התוכנה ולא רק מקרב חובבי הסימולטורים.

googleearth_flight_simulator_6.png

בכדי להשתמש בסימולטור הטיסה יהיה עליכם קודם כל להוריד ולהתקין את הגרסה האחרונה של Google Earth ולאחר הפעלת התוכנה להשתמש בצירוף המקשים ctrl+alt+a.
באפשרותכם לבחור את זה שדה התעופה שממנו תרצו להמריא ואת סוג המטוס.
ניתן לשלוט במטוסים בעזרת המקלדת או בעזרת ג'וייסטיק. השליטה במטוסים באמצעות המקלדת דורשת מעט התמקצעות ורצוי לקרוא את הדף המסביר את תפקידי המקשים השונים לפני שמתחילים.

אני מאוד מקווה שגוגל תמשיך לפתח את היישום הזה מכיוון שאני צופה לו הצלחה עצומה בקרב חובבי הסימולטורים ובכלל.

המלצה שלי, רוצו להוריד.

googleearth_flight_simulator_3.png

googleearth_flight_simulator_5.png

כתבה קודמת בעניין Google Earth

4 תגובות בנושא סימולטור טיסה חבוי בתוך Google Earth

יש לך מה להוסיף?

כתובת המייל שלך לא תפורסם


*