פרסום בבלוגים משתלם יותר למפרסמים

חברות ענק ברחבי העולם זיהו כבר מזמן את הפוטנציאל הטמון בפרסום בבלוגים.
האפשרות להגיע ישירות אל קהל ממוקד ונישתי והעלות הנמוכה בהשוואה לאפיקי הפרסום המסורתיים, אמורה לקרוץ למפרסמים.

אז למה בעצם אנחנו בכל זאת רואים עדיין מפרסמים המהססים להשתמש במדיה הזאת?
יתכנו מספר סיבות לכך. פחד מן החדש, חוסר מודעות ואולי גם חשש ללכת בראש המחנה.
הרי ידוע כי ההולכים בראש "חוטפים" הכי הרבה…
אנשים מחכים בדרך כלל שמישהו אחר יסלול את הדרך למענם.

הנתונים הסטטיסטים האחרונים מלמדים כי אחוזי ההקלקה (CTR) על מודעות פרסום מסורתיות נמצאים בירידה מתמדת. אחוזי הצפייה וההקלקה על מודעות בבלוגים נמצאים בעלייה מתמדת לעומת זאת.
פרסום בבלוגים יכול לספק גישה אל קהל קוראים נאמן ומפולח במחירים מצחיקים של החל ממספר דולרים בודדים לחודש.

פרסום בבלוג שונה מפרסום בכל מדיה אחרת.
קמפיין פרסומי חכם בבלוגים צריך להיות ממוקד וחד. קמפיין כזה צרך שיהיה לו את העוקץ המיוחד שיתפוס את אלה שראו כבר הכול.

יש תגובה אחת

  1. liorry בתאריך 4.12.2007 בשעה 17:21

    אין ספק שהחברות שזכו ל 40,000 חשיפות מהבלוג שלי ושילמו לי רק 30$ נהנות ממה שאמרת 🙂

כתיבת תגובה

*

מה עוד?

יעוץ

עידכונים

הישארו מעודכנים תמיד.
קבלו עידכונים שוטפים בנושאי שיווק, בלוגינג ואינטרנט.

הרשמה לעידכוני RSS או
הרשמה לעידכוני Email

דורנט

האתר דורנט מסייע לעסקים ולאנשים לשפר ביצועים ולהשיג תוצאות טובות יותר באמצעות שיווק באינטרנט.
מטרת הבלוג הזה היא לסייע לך להפיק את מלוא הפוטנציאל מרשת האינטרנט.

עוד על דורנט

מאמרים מומלצים

נושאים

ספקים מומלצים