טעויות נפוצות של יזמים מתחילים – טעות מספר 4: להתחזות לחברה גדולה

ממשיכים עם רשימת הטעויות הנפוצות שיזמים מתחילים עלולים לעשות (תעצרו אותי כשזה נמאס…)

אחת הטעויות הנפוצות ביותר ברשימה היא ההתחזות לחברה גדולה כשמדובר בעצם כרגע על עסק של אדם אחד – היזם עצמו.

פגשתי המון יזמים שמשתמשים במילה "אנחנו" ביחס לעסק שלהם. לדעתי זה פשוט מיותר. בעולם העסקים של ימינו אין צורך להתחזות לחברה גדולה בכדי להיחשב למומחה בתחום מסוים.

זה לגמרי בסדר להשתמש במילה "אני" אם אתה הוא היחיד שעובד בעסק שלך. ניסיון להתחזות לעסק של "אנחנו" בזמן שאתה עסק של אדם אחד יתגלה די מהר ללקוחות שלך ועלול להציג אותך באור די מטופש.

הצגת עצמך כ-"אני" יכולה להוות אף יתרון בימינו מכיוון שהאדם איתו אתה מדבר ידע בוודאות כי הוא מדבר עם המקור הכי מוסמך בעסק.
לכל מילה שלך יש משקל רב יותר וכל הבטחה שאתה נותן נהנית מיותר אמינות מכיוון שבמקרה ויש בעיה – אתה – הוא האיש שיהיה עליו לתת את התשובות.
בעולם התאגידים וחברות הענק המעסיקים סוללות של טלפניות ומרכזי מענה אנושי ענקים, זה יכול להיות יתרון גדול.

אם אתם יזמים עצמאים בתחילת הדרך אל תנסו להיות משהו שאתם לא. תמחרו את המוצרים והשירותים שלכם בצורה חכמה בהתאם לכישורים שלכם. זכרו כי זו לא הצגת תיאטרון ואל תנסו למכור ללקוחות שלכם פנטזיה כל שהיא על חברת ענק.

ניסיון לרמות את הלקוחות שלכם יחזור אליכם בסופו של דבר כבומרנג.
אם מצבכם העסקי כל כך נואש עד שעליכם לשקר ללקוחות שלכם אולי כדאי שתשקלו שנית את כניסתכם לעולם העסקים.

פתחו לעצמכם כישורים וערכים ממשיים שעליהם ישמחו הלקוחות שלכם לשלם ולא תהיו זקוקים לשום הצגה של "אנחנו".

טעויות נפוצות של יזמים מתחילים – טעות מספר 1: למכור לאנשים הלא נכונים
טעויות נפוצות של יזמים מתחילים – טעות מספר 2: להוציא הרבה כסף
טעויות נפוצות של יזמים מתחילים – טעות מספר 3: להוציא מעט מידי כסף

כתיבת תגובה

*

מה עוד?

יעוץ

עידכונים

הישארו מעודכנים תמיד.
קבלו עידכונים שוטפים בנושאי שיווק, בלוגינג ואינטרנט.

הרשמה לעידכוני RSS או
הרשמה לעידכוני Email

דורנט

האתר דורנט מסייע לעסקים ולאנשים לשפר ביצועים ולהשיג תוצאות טובות יותר באמצעות שיווק באינטרנט.
מטרת הבלוג הזה היא לסייע לך להפיק את מלוא הפוטנציאל מרשת האינטרנט.

עוד על דורנט

מאמרים מומלצים

נושאים

ספקים מומלצים