שיפור ביצועי קמפיין פרסום במנועי חיפוש

בעקבות שאלה שעלתה באחת התגובות באתר, כתבתי הסבר קצר וכללי מאוד על ניתוח ושיפור ביצועי מודעות בקמפיין פרסום במנועי חיפוש – PPC

כמות הקליקים על מודעה נגזרת מכמות החיפושים הכוללת עבור הביטוי הרלוונטי.
קיים גבול תקציב עליון מסוים אשר מעבר לו – לא נקבל קליקים נוספים על המודעה שלנו גם אם נמשיך ונעלה את התקציב.

במנועי חיפוש כמו גוגל ישראל למשל, אשר פונים אל קהל יעד מצומצם יחסית, ניתן להתקל בתופעה הזאת לעיתים קרובות יותר – או כאשר מדובר בביטוי בעל נפח חיפוש מצומצם.

בשלב הזה אם רוצים להשיג גדילה נוספת בכמות הקליקים יש לעבוד על המודעה עצמה ולבדוק אם ניתן להשיג תוצאות יותר טובות בעזרת ניסוח שונה, שינוי פרמטרים בקמפיין ועוד.
באופן יותר מעשי זה משהו שעושים כבר מהיום הראשון של הקמפיין.

ניהול קמפיין פרסום במנועי חיפוש אינו תהליך של "שגר ושכח" אלא תהליך קבוע ומתמשך של ניתוח תוצאות, ניסוי ותיקונים בהתאם.

כמה מתוך אותם קליקים על המודעה שלנו יהפכו למכירות זו כבר שאלה אחרת.
יש רשימה של גורמים שישפיעו על כך.
דוגמאות:
מבנה האתר –"המסלול" שעובר הגולש מהרגע שנחת באתר ועד הגעתו אל עמוד המכירה.
מיקוד המודעה – האם האתר מספק באמת את המובטח במודעה ועונה על הציפיות של הגולש שהגיע בעקבות המודעה.

כאמור, זה ממש בקצרה מבלי להכנס לצד הטכני של העניין.

אפשר כמובן להמשיך לפתח את הדיון בתגובות למטה.

יש 2 תגובות

  1. שיווק עסקים בתאריך 23.1.2013 בשעה 14:12

    האם אתה כבר ניסת את השיטה הזו?

  2. מחיר הוגן בתאריך 14.6.2016 בשעה 22:23

    תודה על הטיפים, זה נראה קל אבל אנחנו עדיין ממשיכים ללמוד את הנושא לאט לאט

כתיבת תגובה

*

מה עוד?

יעוץ

עידכונים

הישארו מעודכנים תמיד.
קבלו עידכונים שוטפים בנושאי שיווק, בלוגינג ואינטרנט.

הרשמה לעידכוני RSS או
הרשמה לעידכוני Email

דורנט

האתר דורנט מסייע לעסקים ולאנשים לשפר ביצועים ולהשיג תוצאות טובות יותר באמצעות שיווק באינטרנט.
מטרת הבלוג הזה היא לסייע לך להפיק את מלוא הפוטנציאל מרשת האינטרנט.

עוד על דורנט

מאמרים מומלצים

נושאים

ספקים מומלצים