פרסום באינטרנט – איך עושים את זה הגדולים

מסעות פרסום המשלבים פרסום באינטרנט ובטלוויזיה הם דבר ההופך לשכיח יותר ויותר במחוזותינו.
מסע הפרסום ל ifly אתר הזמנת כרטיסי הטיסה של אל על מהווה דוגמה נאה מאוד לשילוב שכזה.

קמפיין האינטרנט מורכב כנהוג מאתר נחיתה המקבל את פניהם של הגולשים שהקליקו על הבאנרים ושאר אמצעי הפרסום השונים.

אתר הנחיתה עשיר בתוכן איכותי שבאמת יכול לסייע לגולש ולהכין אותו לקראת מפגשו עם אתר ההזמנות. תכני הוידאו והקול גם הם עשירים מאוד ומוסיפים לחוית המשתמש.

הבחירה בדמותו של און פרלין / יובל סמו (יועץ התדמית של רוה"מ בארץ נהדרת) גם היא מוצלחת ומשתלבת ברוח הקמפיין היטב.

תשבחות על העבודה המדויקת והסופר מקצועית מגיעות לאנשי משרד הפרסום מקאן.
אגב, אם עדיין לא הספקתם להכיר את האתר של מקאן הרשו לי להמליץ לכם על ביקור שם.

לאתר הנחיתה של הקמפיין

יש 2 תגובות

  1. זיו רייך בתאריך 26.6.2008 בשעה 10:46

    כל הכבוד על העשייה

  2. דורון בתאריך 27.6.2008 בשעה 14:31

    תודה רבה!

כתיבת תגובה

*

מה עוד?

יעוץ

עידכונים

הישארו מעודכנים תמיד.
קבלו עידכונים שוטפים בנושאי שיווק, בלוגינג ואינטרנט.

הרשמה לעידכוני RSS או
הרשמה לעידכוני Email

דורנט

האתר דורנט מסייע לעסקים ולאנשים לשפר ביצועים ולהשיג תוצאות טובות יותר באמצעות שיווק באינטרנט.
מטרת הבלוג הזה היא לסייע לך להפיק את מלוא הפוטנציאל מרשת האינטרנט.

עוד על דורנט

מאמרים מומלצים

נושאים

ספקים מומלצים