כתיבת תוכן שיווקי ממוקד מטרות ויעדים
אילו יעדים או מטרות אתם מעוניינים להשיג באמצעות האתר או הבלוג שלכם?
מה הייתם מעוניינים שהגולשים באתר שלכם יעשו לאחר שהם מסיימים את הקריאה?
שאלות אלה ואחרות הן שאלות חשובות שכל משווק אינטרנט צריך לשאול את עצמו.
מה אני רוצה שקהל המטרה שלי יעשה ואיך תוכן שיווקי נכון יכול לגרום לכך?
האם אני רוצה שהגולשים יכירו אותי באופן יותר אישי?
האם אני רוצה ליצור אצל הגולשים אמפתיה והזדהות עם המותג שלי?
האם יש מסר כל שהוא שאני מעוניין להפיץ באמצעות הגולשים שלי?
תקשורת טובה עם קהל הקוראים שלך מתחילה בהצבת יעדים ומטרות.
כאשר המטרות והיעדים שלך אינם ברורים המסר שלך אינו ברור ומעורפל.
מסר מעורפל מוביל לתקשורת מעורפלת עם הקוראים.
כאשר המטרה מונחת לפנינו, תהיה רחוקה ככל שתהיה, יהיה זה הרבה יותר קל להשיג אותה.
יציאה לדרך ללא מטרות או יעדים מוגדרים מראש דומה מאוד לשיטוט אקראי ברגל או במכונית.
אנחנו תמיד יודעים מהיכן יצאנו אך לא תמיד ברור היכן נסיים.
לפני שמתחילים להקליד ולנסח מילים ותוכן רצוי להגדיר את התוצאה בה אנו מעוניינים.
לאחר שהגדרנו תוצאה כזאת יש לחתור אליה באמצעות תוכן שיווקי ממוקד.
פורסם ביום יום שבת, 16 בפברואר, 2008 בנושא שיווק באינטרנט